søn. 15. des.

15. des. 2019, 18:00

Nygård kirke, Alfred Offerdals vei 30, 5164 Bergen, Norway

About the event

Damsgård Skoles Musikkorps og Laksevåg Musikkforening inviterer tradisjonen tro til julekonsert i Nygård Kirke søndag 15. desember kl. 18.00. Vi kan love både kjente og mer ukjente julemelodier. Aspirantene og juniorene til Damsgård Skoles Musikkorps deltar også. I pausen blir det salg av kaffe, kaker og brus.

Inngang: Voksne kr. 100, barn gratis. Billetter kjøpes i døren, vi tar både bankkort, Vipps og kontanter. Konserten støttes av Bergen Kommune og Husbanken.

Velkommen til en stemningsfylt kveld sammen med oss!